Thursday, July 28, 2011

Przydatne akcesoria kosmetyczne

Produkty przedstawione w filmiku: - lusterko Conair double side round illuminated mirror - szczoteczka Clarisonic classic - szczoteczka do zębów Philips Sonicare FlexCare RS930 Rechargeable Sonic Toothbrush with UV Sanitizer ( na 100% nie jestem pewna czy to ten model) - tangle teezer - turban na włosy ocieplany - turban na włosy zwykły - pęseta Tweezerman - rękawiczki peelingujące - prostownica Remington Sleek and Curl Tourmaline/Titanium/Ceramic Straightener - suszarka Conair Iconic Ceramic - jedwabna poszewka Moja recenzja Clarisonic: www.youtube.com Recenzja tangle teezer nieesia25 : www.youtube.com Mój makijaż: podkłady Neutrogena Healthy Mix kolor 10 ryżowy puder sypki Palladio rice powder translucent cienie MAC naked lunch, sketch, patina i sable czarna kredka UD zero tusz do rzęs L'oreal million lashes szminka Rimmel Summer Angel lakier na paznokciach -- ANISE Urban Dating Link do mojego bloga: nissiax83.blogspot.com ♥ Jeśli filmik przypadł do Twojego gustu KCIUK W GÓRĘ! ☼ Każdy Wasz KOMENTARZ sprawia mi ogromną radość ! ☺ Chcesz wiedzieć kiedy dodałam nowy fimik, zapraszam do darmowej SUBSKRYPCJI!

No comments:

Post a Comment